namaste

namaste
\m/ keep rocking \m/

24 November 2010

macam apa -.-

sumpah la tension duduk rumah kan . asyik kene bebel memekak je . aku tak suka la . aku tahu la apa aku buat . kau buat aku tension macam orang gila . aku tak suka . jangan rosak kan mood aku la . better aku blah dari rumah ni lagi bagos la . macam hape . semua tak kene . time susah pandai cari aku cakap baik baik dengan aku , mengadu nasib la apa . dah senang happy kau maki aku marah aku buat aku macam apa kan . apa jenis orang kau ni . nak kata aku derhaka ? aku pun tak tahu la . aku dah bersabar jelah selam aku hidup ni kan . nanti kata berdosa . so aku sabar aku diam . tuhan ada aku tahu . dia boleh tolong . aku buat lek jelah . peduli apa aku kau nak kata apa . hidup aku sorang sorang la . pandai la aku cari makan ke apa lah . kau tak payah sibuk la . selama ni pun kau tak pernah buat apa apa yang berguna dalam hidup aku . tapi ada jugak la kau buat sebab tu kewajipan kau . sumpah rasa nak berambos ah weh . malas nak dengar bende bende merepek . diri sendiri pun tak betul tolong ah jangan nak memekak kat aku la !!

No comments:

Post a Comment