namaste

namaste
\m/ keep rocking \m/

18 March 2011

malas untuk hidup

boleh tak macam tu ? semua lah tak kena . huh malas untuk hidup . aku manusia biasa yang tak kaya , tak cantik , tak pandai . tapi aku akan cuba untuk jadi pandai . aku mesti terus kan hidup untuk ibu . aku kena keras , kuat.
tabah life kat sini sebab bukan senang life disini ye . haha . aku nak aku yang dulu . aku yang dulu tolong la datang !!!!! aku rindu gila kat kawan2 dirumah disekolah mahupun dimana mana . aku harap dorang baik baik je and sehat .  imy !! nanti aku balik sana cuti panjang kita lepak sampai lebam okay ;) aku nak jadi aku yang dulu ! tak kisah pasal dunia . aku kisah pasal diri aku dengan ibu je ! pleasee datang balik diri aku yang dulu . aku sekarang lembik nak mampos . sikit sikit nages ohh please la boringg . aku nak kuat . bukan senang aku nak nages2 macam tu jelah . aku kene study hard bab MATH ! arhhh math sangat buat aku tension macam ada perang dunia weh -,- terimah kasih khairi kerana memberi saya bf baru hihi . saya akan menjaganya sebaik mungkin ye . dan saya sangat sayang baby blue tersebut hihi . :D bye nanti aku citer lagi . tapi tak nak citer sedih ea

No comments:

Post a Comment