namaste

namaste
\m/ keep rocking \m/

06 June 2011

aku tahu itu semua

aku tahu korang mesti macam EWW ASAL PAGE BUDAK NI PENUH DENGAN BF DIA . haha kelaka kan aku tahu . korang nampak aku kental je kat luar , tapi dalam allah je yang tahu . orang lain semua tak tahu . blog aku kan so suka hati aku la nak letak muka sapa and tulis apa :D aku sayang sangat kerry tu , tu obsessss letak gambar dia haha . tak ada la . aku letak sebab bagi aku tu macam satu inspirasi untuk aku . dia banyak guide aku . faham aku and terima aku. bukan senang orang nak terima aku sebab aku separuh gila BAK KATA KAWAN2 AKU . haha so dia terima dah cukup bagus . tapi aku sedar aku tak sempurna tak cantik jelita macam perempuan lain . skang skang skang aku tengar dengar / baca blog FYNNN JAMAL . dia awesome ! mood aku skang skang skang macam melayan bila dengar lagu dan ayat2 puitis dia . bukan JIWANG sangat la . tapi tu semua pasal life .

No comments:

Post a Comment