namaste

namaste
\m/ keep rocking \m/

18 July 2011

maaf tidak boleh terima

dah sebulan weh . macam ni jelah aku semakin hari macam semakin hilang pedoman hala tuju (study okay kot) dah tak ada arah . kekuatan ku dah hilang , semangat dah pudar , tinggal sisa sisa baki jelah yang ada . aku meronta mencari arah tuju , berdoa siang malam , meminta kawan kawan mendoa kan ku . tapi hati tak menentu semua serba tak kena . aku bodoh sangat kan? bodoh sebab dunia . kau dah boleh relax relax , lupa aku bagai . aku masih terkapai kapai . tak tahu lah kenapa jadi macam ni . susah payah perit nak telan . my everything is gone . hidup pun macam gone jugak . buat relax . cara aku release stress , derita aku dengan cara yang kau tengok membuat kau menampar benda tu . itu cara aku , aku tak salah kan kau puncanya . tapi ini derita aku , ini cerita aku . aku kena move on bak kata kawan kawan aku . aku cuba dengan harapan baru . tapi bukan semudah itu , banyak lagi perkara aku harus dahulu kan . aku seakan putus asa dengan sesuatu dan mungkin lama lagi nak memulakannya sesuatu itu . kerana sesuatu yang menyakitkan memberi kesan yang lama untuk sembuh . ya ALLAH beri lah ku kekuatan . GOD BLESS ME

No comments:

Post a Comment