namaste

namaste
\m/ keep rocking \m/

04 August 2011

damn

aku bacab blog kau aku sedih la ! apesal doh . haih dah malas nak cerita . skang aku study aman damai and aku harap benda ni sampai aku habis belajar . aku boleh nampak aku agak study hard untuk ibu aku . bukan untuk sesiapa dah skang . aku sedih baca blog mie , dia buat aku rindu gila babi pasal uitm alor gajah dan badik badik, roomate , levelmate aku . memang uitm tu banyak bagi kesan dekat hidup aku bukan sikit banyak kesan dia . aku nak kembali macam dulu kalau boleh . sampai bila bila kita semua tak akan dapat penganti dengan kawan kita , orang yang kita sayang kan . tak sama lah . lagi2 orang macam aku yang sangat susah nak cari pengganti . aku cuba move on sebab ibu aku semua pasal dia . walau kemana aku pergi memory dengan kawan2 kat melaka aku ingat sampai mati . sumpah ! aku sayang kau :( bukan senang nak cari kawan macam korang . kawan aku dekat tempat baru hmm no comment sebab skang aku banyak buat hal aku . aku dah tak macam dulu , aku dah lain :) sebab aku nak berjaya la . so kena . doa kan aku tau

No comments:

Post a Comment