namaste

namaste
\m/ keep rocking \m/

05 August 2011

manusia ni lagi la

ini geli ! roomate saya . skang dia dekat uitm penang dia main masak masak dekat sana . lama nak mampos tak jumpa dia sebab dia PALING jauh -,- hope one day dapat jumpa , tido sebilik lagi hmm . dia sangat rajin kemas bilik , almari , semua kerja mak mak serah kat dia . perfect dia buat . tu la aku rindu dia sangat . mulut dia kalau cakap non stop macam LRT hehe . pagi2 tak payah pasang alarm dia dah kejut aku :') rindu kau geli . nama geli tu terjadi semperna kejadian dia suka sangat cakap geli pada perkara yang tidak sepatutnya , lantas aku pun bagi la nickname GELI ~ missyou 
haa yang comel lote ni ain , roomate aku jugak time dekat tengok bendera aku pegang haha . hari tu aku gerak melaka ade jumpa dia . dia uitm melaka nanti dia akan jadi dato dato gituu haha . dia ni dah tua sikit :P hihi si matang dari kami . kalau aku ada masalah ke apa aku banyak mintak nasihat dia , macam tu jugak dia . sampai skang ktorang selalu mengedik bersama hahahah . sebab kami single ladyy yang berjaya hihi . aku rindu gila perempuan ni sangat :( rasa nak nages sobsob . HOPE ONE DAY JUMPA KAU TIDO MAKAN MANDI SEKALI MACAM BIASA DEKAT 2212 :') imissyou

No comments:

Post a Comment