namaste

namaste
\m/ keep rocking \m/

16 May 2011

ada lagiii

aku saja saja je letak gambau ni sebab aku suka tengok muka nad ! hahaha . yang over tunjuk tangan pakai baju biru tu ieja ouh ! cewah nama glam fb dia konon . dia ni bibir mahal haha . first2 aku pun tak kenal sangat . tapi dia classmate mie , dia dah berumur sikit so kena panggil KAKAK hahah . tapi memang tak ah nak panggil ingat dia suka . hihi . dia macam kakak bagi aku . boleh nasihat aku dan buat bende2 yang seronok dengan dia seperti kelabing angkat angkat bahu haha -..- dia bawak kereta sangat best sebab laju nak mampus dan tak tahu malu kalau nak tahu kena naik kereta dengan dia . dia baik dan sayang sayang dia jugak ! eh hari tu jumpe dia kat mid secara tidak sengaja dan aku terkejut sangat :O


rindu time ni jugak ! kalau boleh nak induction setiap sem boleh ? haha over -..-. yang paling hujung atas pakai topi tu ialah ema ! dia sangat sempoi dah kalau ada problem cerita dekat ema sebab dia cool lek lek lu boleh la bagi nasihat dekat kita . dia baik suka tolong orang haha mesti kembang ! aku tak suka puji orang depan2 ni haha . dia hebat bola tampau yaww ! orang alor gajah je every week balik rumah anak mak :P rindu ema . ema bawak kerata sangat berhati2 yee hahah. last yang pakai tudung tuu , MT KEROHANIAAN kami ! nama diberi cik ainun .hihi . dia sangat manis dan pandai cakap haha . walau pun dia kerohaniaan tapi nun rock ! yeahh . dia jugak manusia biasa macam ktorang . best borak2 dengan nun sebab dia banyak cakap hahahaha . rindu mt ni ha . eh dia MT angkat level 22 tauu sebab tu level ktorang best dan budak yassin level every week ! hehe 

No comments:

Post a Comment