namaste

namaste
\m/ keep rocking \m/

16 May 2011

eleeeekkk *sambil goyang kepala

ni gambau kaki kaki manusia . tapi tak apa kaki kami wangii hihi . dah habis cerita pasal badik badik . nanti aku sambung cerita pasal roomate pulak ye . aku suka la nak cerita sebab ada blog kan so cerita la . saja saja hehe . aku malas nak puji mereka2 depan2 , so aku puji la dalam blog :P aku rindu life dekat uitm yang sangat best dan mengajar aku banyak benda . thanks kepada sesiapa yang banyak tolong aku , sokong , bagi makan , dorogan dan sebagainya lah . dan SORRY SANGAT kalau terguris ke , terkasar ke , kermaki ke , haha sebab aku kan jenis lepas je . susah lepas ni nak cari kawan macam dorang . walaupun lepas ni ktorang jauh tapi dengan ada nya teknologi canggih seperti skype dan lain2 aku tak akan lupa dorang . korang pun jangan lupa aku ye . aku balik rumah aku dah jadi tak biasa dengan persekitaraan . sebab dekat sana , makan lepak lua dengan korang , kelua karok ke mane ke dengan korang . semua korang kat sini kamu semua tak ada dan aku rasa lain sangat . haih . tapi aku kena terima la sebab tu la HIDUP (': life must go on. last sekali SAYANG KAMU KAMU SEMUA , RINDU KAMU SEMUA , KAWAN SUSAH SENANG KAMU SEMUA <3

No comments:

Post a Comment