namaste

namaste
\m/ keep rocking \m/

16 May 2011

dah macam badik badik haha .

        dalam ini wayang ada ema , sha , nad , sue , mimi

   Ini syamimi atau lebih dikenali sebagai mie ! dia konon comel *menyampah aku* tapi dia ramai peminat ohhh ! mesti bulu ketiak dia bergoyang2 ketika membaca ini kan haha . Tu je nak cerita kalau nak cerita lebih2 bayarr laaa ! haha

Ini time bila entah lupa la -.- dah tua . remind me please hihi . dalam ini gambar pulak ada afzan , anis , mieza , nun , dan ieja . yang 3 eko tu mesti dah kenal kan haha . And aku macam pelik kenapa hampir separuh orang dalam gambau ni mulut terlopong haha -.- hairan



Ini team saya masa inducton TUN KAK TIMAH . tetapi ada lah beberapa orang bukan team saya ye masuk dalam gambar ini bertujuan mendapat publisiti murahan ! hahahah . team saya dapat hadiah ye . hihi nama team lupa sebab tak berape penting kan hahah . kbai 




                                      
                                                                               Bersambung . . . . . .  . . .

1 comment:

  1. hahaha!! cilakak lu kutuk gua...huhuE syg lu lbh lah!!

    ReplyDelete