namaste

namaste
\m/ keep rocking \m/

16 May 2011

nak cerita pasal badik badik dan roomate sahaja .

ni time meraka pergi air panas gadek . aku tak pergi sebab ape entah lupa haha . walaubagaimana pun ada lain kali yang aku boleh lepak dengan dorang . aku letak gambar ni sebab muka nad yang pakai baju hijau tu muka macam iti dan kelaka sangat #rasa nak guling2 1 leve# hahaha .  tu nad atau nad tongek gedik tu budak dip busness tapi entah macam mana sesat dengan ktorang tah haha . dia suka naik atas level ktorang sebab level ktorang best dan tido bilik sapa sapa dia suka -.- macam level kau kan haha . tapi dia baik dah sayang nad tongek ! eh dia hebat main bola tampau kut . tu pasal dia senang2 penampau orang haha kbai.


ni time dinner timah , best la jugak . tapi yang tak best aku demam time ni . semua dalam gambau ni bajet2 comel hahahah . dalam ini gambau ada sue , yang pakai jacket tu . dia sangat gila dan emosi cepat berubah tiba2 . sangat power dalam kebudayaan kata ajk kebudayaan level 22 kan hihi . dia sangat hebat bersukan ye . dia kawan yang akan tolong kawan kalau kawan dalam kesusahan dah itu yang bagus tentang dia . sayang sue ketat ketat hahah kbai.


Ni time ktorang menang SBB BOLA TAMPAR ! best nak mampos ! aku first time main bola tampar , tak pernah2 main . ni gara2 mie la ajak aku main . dia ajar aku . aku boleh la pandai main sikit2 hihi . masih belajau .aku nak benda ni berulang setiap sem sebab ktorang dah secocok 1 team . kalau main dengan orang lain rasa  tak syokkkk . hihi . 

No comments:

Post a Comment