namaste

namaste
\m/ keep rocking \m/

16 May 2011

roomate tercinta konon haha XD rindu la

TFH 2212

Ini roomate aku yang tercinta cewah ! geli dan ain . nama geli tu syafiqah tapi aku panggil geli sebab dia suka kata GELI LA pada perkara yang tak sepatutnya dia cakap geli . haha . ain pulak tak ada nick name , ada la 1 siti hahahaha tapi dia tak suka aku panggil siti nanti dia sedih haha . suka duka dalam bilik ktorang jelah tahu and hadap ! so you are the best <3 rindu korang sebab dah berapa lama kut tido makan mandi sama sama :(


 Ini gambar time pergi UiTM jasin melaka yang macam padang pasir je dah la panas haha .



AKU SAHAJA LETAK GAMBAR NI SEBAB MIMI NAMPAK MACAM GIRLY SANGAT SAMPAI AKU GELI NAK MUNTAH HAHA <3 WINDUU

2 comments:

  1. hahaha terbaekkkk.....rndu glerr saat2 tue....
    tp knpe ko ltak pic ade gmbr betina tueee

    ReplyDelete
  2. haha tu je yang ada . ingat nak padam muka dia hahaa

    ReplyDelete